Vi kunde höra höstens mörka vatten brusa under bron....

Igår var jag och min kära susanna ute och gick i 2 timmar, hur underbart som helst. Gick längst älven upp mot maridalsvanne. Så skönt o bara komma ut o gå och prata.

På jobbet hade vi turdag och då körde vi bussen upp till voksenskog och var ute o gick i skogen. Allting bara släpper när man kommer upp dit, man märker på barnen att dom blir mer avslappnade och det märks även på oss vuxna. Vi gick ner till vattnet och satte och o spiste. När vi väl kom tillbaka till barnhagen var barnen helt utslitna och somnade med en gång.

Skulle ha tränat idag men är bara helt färdig, har ställt mig för att laga lite chockladkaka. Ska bli riktigt gott. Bra där föresten o skita i träningen och istället käka chokladkaka, Sunt. Det är så man blir smal har jag hört;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0