Trött och sliten!

Är galet trött och sliten. Känner att det kryper på bara mer och mer, har även något jävla virus i kroppen som aldrig riktigt vill bryta ut. Och när man inte är sängliggandes så stannar man inte heller hemma för att vila upp sig.
Funderar även på om det är hösten som gör mig sån här?
Egentligen tycker jag om hösten, men det senaste åren har jag blivit lite halv crazy när kylan och mörket blir mer intensiv.
Pratade lite med en vännina innan på gymmet. Varför kunde det inte vara sommar 2 månader till? Eller iallfall 1? Är det så mycket begärt? Det hinner ju knappt bli varmt innan sommarn är över. Deprimerande är vad det är.

Känner att jag måste komma mig härifrån snart och göra någon trip. Annars lär jag väl gå in i väggen, tyvärr ska det inte så mycket mer till.

Men nu ska jag ta o läsa lite. Surf i larvik
(Surf i Larvik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0