Långa nätter

Klart det skall komma tillbaka nu. Har sovit ca 3.5 timmar inatt. Och nu kl 21.16 hoppas jag bara att natten bringer mig lite sömn. Vet inte vad jag ska göra? Trodde det hade gått över. Men nej. Blir så jävla less, hur länge ska detta hålla på?

Vad ska jag göra åt mitt sömnproblem? Snart går jag till läkarn och skaffar mig sömntabletter, det är dock min sisa utväg, men har haft det såhär sen 3an på gymnasiet. Får väl försöka med hälsokost innan jag drar dit.

Men som tur är så är det snart helg och då kan man iaf slappna av lite.
Imorn blir det till o dricka vin med veronica. Men förövrigt tror jag det blir en hyffsad soft helg. Ska försöka att inte göra ett piss typ.

Nu ska jag se idol. Koos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0