Härliga söndag!

Har vart en riktig hurtigpelle idag. Har hunnit tvätta 2 tvättar den 3 är inne i maskinen nu, har även städat hela lägenheten. Usch vad det såg ut. Får paniken när det är så äckligt och skitigt och allt bara ligger överallt. Finns nästan inget bättre än en fräsh lägenhet.

Så nu har jag lagt mig i sängen och lyssnar på lite Oskar Linnros och tittar upp mot himlen, helt underbart väder.
Ska dra med Sanna ut på en lång promenad, väntar bara på att hon skall vakna från sin powenap.

Igår käkade vi sushi och gjorde negerbollar. Så sjukt jävla gött. Sannas pojkvänn hade aldrig smakat det så han tryckte väl i sig hur många som helst.

Det är så skönt o inte ligga bakis på söndagar, har legat totalt deckad dom senaste söndagarna. Har bara legat i sängen och inte gjort ett piss. Nu tog jag tag i mig själv och det är fan i mig helt underbart.


(utsikten från sängen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0