God bless the broken road

Ligger just nu i sängen och lyssnar på Geoff Moores God bless the broken road. Jävligt bra låt, är skönt o bara och ligga och slappna av såhär.

Idag har vart en väldigt jobbig dag, Barna har varit tok förskylda och bara varit allmänt slitna. Så har vart mycket gråt och skrik + att vi har haft personalmöte och sen träning.
Men imorn är det äntligen fredag, gud vad jag har längtat efter dig.
Min kära vän susanna vill att jag kommer förbi Tre kronor imorn och hälsar på henne och hennes bloggvänner, men känner mig faktiskt inte så jätte pep på det. Men jag tror jag gör det för hennes skull ändå. Är ju inte varje dag man träffar henne längre faktiskt så får ta vara på varje litet ögonblick.

Nu tänkte jag faktiskt sova, ska upp på tidigvakt imorn. Kankse läser lite först föresten.


Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Bästa Emma. Du ställer alltid upp för mig du <3

2010-09-26 @ 20:16:51
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0