Nytt försök!

Dags att börja blogga igen kanske? Har inte haft varken vilja eller ork att blogga, är helt hjärndöd typ. Kanske inte var något nytt ;)
Har varit på tok för mycket på jobbet det sista. Men nu ska jag försöka komma igång igen.

Helgen var trevlig, i fredags var jag med frida hos hennes kompis som fyllde år, tanken var att vi skulle ut men när det väl var dags missade vi bussen och sen dök aldrig taxin upp, så sara kom och hämtade mig och sedan åkte vi hem till henne o myste.
Hela lördagen låg jag och morsan i soffan och kollade på film och hade det mysigt. På kvällen dök mat och sofie upp. Vi drack lite och tjötade sen så drog vi till kåken, andra helgen irad, haha. Kände sig inte alltför välkommande, folket satt nästan och glodde på oss med sina skinnvästar och stövlar, jag var nog helt fel klädd den kvällen:P

Nu är det ny arbetsvecka och om ungefär 2 veckor flyttar jag till norge:D

Kommentarer
Postat av: CaTTis

VA? ska du flytta till Norge?! Hur kommer detta sig... Svara i min gästbok! Kram

2009-03-09 @ 13:40:58
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0