Dagen började sådär!

Nu har jag försökt o vara duktig, körde lite pilates haha. En liten stund iaf, var så mätt så varje gång jag böjde mig ner så höll jag på o spy upp alla räkor som jag åt för 1.5 timme sen typ.
Kanske inte så bra o göra det direkt efter man har ätit? Ne.

Gud vad jag var arg imorse. Får alltid stå och vänta i 10 minuter på spårvagnen på mölndals bro, så står alltid 760 bussen där och ser söt ut så idag tänkte jag att ja men va fan den brukar ju gå till almedal så jag hoppar väl på den så slipper jag stå här, jag frågar chaffisen "Går den här till ALMEDAL?"  Ajjemen svarar han då. Gött tänkte jag.
Det började bra men när vi kommer till lackarebäck åker den upp mot sahlgrenska ist, då började jag bli lite fundersam och tänkte vad i helvete, men aja den går väl dit på tilbaka vägen då. Åkte ända till heden och sen kör bussen samma jävla väg tillbaka? Inte fan kom jag till almedal inte? (Gud vad jag svär, förlåt). Hur kan man säga att bussen går till almedal när den inte gör det? Var ganska mycket sen till jobbet pga det. :S

Nu ska jag hoppa in i duschen..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

2009-03-12 @ 21:49:54
URL: http://in
Postat av: Alexandra

Tycker faktiskt synd om dig Emma! jag ska käka upp chauffören åt dig nästa gång! :D

2009-03-12 @ 21:51:19
URL: http://inyourface.bloggain.se
Postat av: Emma

Haha tack snutte:D

2009-03-13 @ 10:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0