Bubbel och skum!

Shit jag är verkligen så sjukt dålig på att skriva här, skulle ju göra ett till försök men det blev ju inget vidare, vad har hänt sen sist, jag och min kära vän marlene hade en heldag förra helgen, stekte lax och god mat, gjorde världens bubbelbad och givetvis en flaska skumpa och en naken marre. Kunde det bli bättre?;)

Har sedan jobbat hela veckan, och mått ganska dåligt, lite halvsjuk har jag kännt mig, och allmänt trött.

I fredags var det Förfest för hela slanten hos hanna banana, helt sjukt roligt, galet, ja you name it. Dock blev det katastrof när det var dags att gå ut, lite bråk och lite spya, så jag och emelie åkte hem till hennes och marres place.
Lördagen blev det lite kalas hemma hos jessica, med god mat och vin. Sedan kom marre och hämtade mig och vi köpte chips och hyrde film. Längesen jag hyrde film kom jag på nu:S

Har varit och sett på en shopaholics bekännelse idag med marre och millan, kom lite sent till bion för apan hade sett fel på tiden, men vi hann iaf, och filmen var underbar.=) popcornen var också underbara som vanligt.
Nu sitter jag på jobbet och dör. Är mega trött. Men ska snart sätta på en film och äta lite dipp och grönsaker med yanne.

Kanske uppdaterar bloggen lite oftare nu?

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Bara för att man bloggar behöver de inte vara inlägg varje dag! Det skall skrivas när du känner för de! =) kram

2009-03-23 @ 09:50:24
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0