My dad's gone crazy

Min kära far har gått och blivit lite crazy, helt sjukt är det.
Det började med att han en dag på jobbet fick massa semlor av sina elever, så då tryckte han i sig ungefär 7st, hur han lyckades kan man ju fråga sig. Men han älskar verkligen semlor.
Då insåg han tydligen att shit jag måste gå ner i vikt, vilket han nu håller på med, först så fastade han i en vecka, sedan körde han med nutrilette en vecka och nu har han börjat med viktväktarna (tror jag). Men shit, han har verkligen gått ner sjukt mycket i vikt. Han måste verkligen börja sola, har försökt säga till han det men han tycker det är lite feminimt(?). Däremot på sommarn kan han ligga och sola hur mycket som helst med sina poiser osv. Han är lite knasig min kära far.
Dock blir jag lite irriterad på honom när han går ut och går på morgonen och tar mitt panband, och när jag då ska gå ut och gå på kvällen är det fortfarande svettigt. Jävligt irriterande, funderar på om jag ska köpa ett till han. Låter det som en bra ide?

Helgen var iallafall mycket trevlig, åkte hem efter jobbet till sara och gjorde oss iordning, drack lite vin, cider och öl. Åkte sedan till diamond dogs och käkade med några på jobbet och därefter drog vi till parkan. Jätte kul var det. Sara var faktiskt lite halv full det var roligt:D haha. puss på dig sara älsklingen;)

Lördag var det kalas för broder. Mycket smörgåstårta, finns fortfarande extremt mycket kvar så lär väl få äta det resten av veckan, börjar redan tröttna på det. Men smällar man får ta.

Kommentarer
Postat av: .

feminint

2009-02-18 @ 21:17:53
Postat av: Anonym

GUD VAD TÖNTIGT!!

2009-02-20 @ 18:48:33
Postat av: addoo

slutat blogga honey??

2009-03-07 @ 23:47:29
Postat av: Emma

Ja men typ, har inget sinne för det;)

2009-03-09 @ 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0