Jobb jobb och åter jobb!

Äta jobba sova bajsa är typ det enda man gör. haha ne men ärligt talat jag jobbar typ jämt och ändå så jobbar jag bara 40 timmar i veckan? förstår inte riktigt hur det går ihop. ye ye

Gårdagen var en ganska jobbig dag, sov inte på hela dagen och sen när kl var 22.00 kunde jag fortfarande inte sova. Lyckades somna efter ett tag och då var det som alla andra nätter, vaknar och sedan är man vaken en stund och sedan somnar så håller det på så inprincip hela natten. Tokeri tokera!
Är ganska trött just nu. Måste nog snart kolla upp vad det är som är fel egentligen:S
Grejen var ju den att jag var helt sjukt trött i kroppen och typ helt normal i huvudet, ja så normal som jag kan bli iallfall;)

Fan vad jag klagar hela tiden. Måste sluta upp med det!

Idag har jag iallfall pratat med chefen ang norge, nu ska jag och johanna bara planera in ett datum, yeeei.

härrååååå


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Dricker du energi drycker ofta när du jobbar o så?! Symptomen med huvudet o kroppen stämmer in rätt bra i så fall...

2009-02-11 @ 15:37:59
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Emma

Nej aldrig faktiskt:S

2009-02-12 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0