På fridas beodran?

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- jobbigt, småakttigt hämndlysten människa som trakasserade omgivningen.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- Johanna stora feta kudde

3. Vad var det senaste du såg på tv?
- Norska nyhetsmorgon

4 . Utan att se efter, gissa vad klockan är:
- 12.00 (12.07)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- Ingenting faktiskt.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- Rökte

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
- Fejjan (Facebook)

8. Vad har du på dig?

- Rosa raggsockar, mysbyxor, blåvit randig tröja

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
- Nej det tror jag inte, härom natten drömde jag dock om danny haha=)

10. När skrattade du senast?
- Alldeles precis

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
- Ingenting, får inte hänga upp några tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
- Såg izabella och Johanna imorse:P

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
- Ett tidsfördriv

14. Vilken var den senaste film du såg?
- You got served

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
- Jag skulle köpa mig ett hus i något varmt land och bara softat sönder mig tills dess att jag skulle be om att börja jobba.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
- Jag är hemligt kär i danny;)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
- Ge alla människor tak över huvudet

18. Tycker du om att dansa?
- Ajjemen

19. George Bush?
- Totalt underisen

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag kommer på nya namn hela tiden, har inte riktigt bestämt mig än.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
- Jag bor "utomlands".

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
- Orka fundera på det nu?

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
- Pål o stina chattis o a någon mer




Kommentarer
Postat av: CaTTis

Menar du mig eller?! Aja jag gör den iaf.

2009-04-14 @ 19:14:15
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Emma

Yes jag menade dig:D

2009-04-15 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0