Sista dagen på jobbet, och även i Sverige!

Ja då sitter man här på sin sista dag på jobbet, jätte sorgligt, Igår sa jag hej då till Yanne, shit det var inte lätt. Hon grät och jag blev alldeles känslig o a, ni vet:(
Idag Började sara också gråta när vi sa hejdå:( Har fått ett jätte fint halsband av Sara och Frida. Tackar så mycket för det!!!:D Kl 16 är det dags att säga hejdå till min älskade Frida, usch och blä. Kommer bli jobbigt. Givetvis kommer det bli jobbigt att säga hejdå till alla andra också,

Igår hade dem köpt  tårta och gott för lite avslutnings fika, 2 tårtor blev det, det är inte dåligt. Gotte var det.
När jag kom hem efter jobbet hyrde jag marre och emelie film, sen satte sig jag o marre på "balkongen" och drack en öl och mös lite.

Imorse försökte jag vara tyst som en mus för att inte väcka marre o emelie. Skit jobbigt o vara tyst och försiktig på morgonen, inte sant?
Jag tror iaf att jag lyckades.=)

Ikväll ska jag och marre åka ut till havet och grilla lite, hoppas att vädret håller i sig.

Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Lycka till gumman! Jag hoppas du forstätter o skriva här... så man får följa dig hur de går för dig..=) kram

2009-04-13 @ 12:36:07
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Emma

Absolut=)

2009-04-13 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0