Norge

Nu sitter jag och johanna och softar efter ett hårt träningspass :P Hårt och hårt, jävligt hårt om man inte har tränat sen i juni iallfall.

I lördags när jag kom upp satte sig jag o johanna på balkongen och solade och drack lite öl, tror att vi lyckades få lite färg faktiskt. Sen blev det lite shot och dags att göra sig iordning. Vi åkte in till johans jobb på fridays och åt lite mat och drack en öl, 80 norska för  en öl, lite dyrt kanske?
Sen åkte vi hem och sov.

Igår låg vi bara i soffan och softade. eller a vi tvättade diskade och jag packade upp alla mina saker. Så nu är allt klart.
Nu väntar vi bara på izabella.
Hoppas ni har det bra där hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0