Flyttar på lördag

Tiden har gått så sjukt jävla fort, den har verkligen sprungit iväg, förstår inte vart den har tagit vägen? Men nu äntligen tar jag mitt pick och pack och flyttar. Kommer bli jätte bra, hoppas jag. Jo men det är klart det kommer bli. Kommer dock sakna alla här hemma sjukt mycket. Ska inte bli roligt när man ska säga hejdå till alla på jobbet på fredag. Eller när man ska säga hejdå till mamma och pappa. Förra gången jag flyttade grät mamma något sjukt mycket, hatar att se henne när hon gråter, blir alltid så känslig själv. Så det ser jag verkligen inte fram emot.

Nu börjar filmen på 9an igen. skriver snart igen


Kommentarer
Postat av: Armin

Jag hoppas det går bra för dig i Norge! Blev allt ett steg att bestämma sig att flytta dit:)

2009-04-07 @ 03:10:43
URL: http://armin.bloggspace.se
Postat av: CaTTis

Hoppas du får de bra i Norge! Men ja hoppas vi ses snart... är det en bestämd arbetstid eller för gått? Kram CaT

2009-04-07 @ 12:19:54
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Emma

Nej det är inte bestämt, vi får se hur länge jag stannar:D puss

2009-04-08 @ 16:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0